من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

برند زرجف مجموعه عطرهای بی نظیر کازاموراتی با استفاده از ترکیبات گیاهی، اسانس‌های معطر و مواد اولیه با کیفیت بالا، عطرهایی را تولید می‌کند که بیشتر بر اساس سبک‌ها و نیازهای مختلف بازار عطر و ادکلن طراحی شده‌اند.
بهترین ادکلن کازاموراتی
بهترین و پرفروش ترین عطر ادکلن کازاموراتی مردانه و زنانه چیست؟ حتما می دانید که برند زرجوف، یک شرکت بسیار مشهور عطر سازی است که از ابتدای تاسیس خود، بهترین ادکلن و عطرهای مردانه و زنانه را در قالب مجموعه کازاموراتی با رایحه های مختلف تولید کرده است. اگر قصد خرید ادکلن کازاموراتی مردانه و زنانه را دارید، در این مطلب از فروشگاه ویولت لیدی علاوه بر شناخت انواع عطر ادکلن های کازاموراتی زنانه و مردانه به تشخیص ادکلن کازاموراتی اصل، معرفی قیمت ادکلن کازاموراتی و رایحه آنها می پردازیم.


1-ادکلن کازاموراتی قرمز (کازاموراتی بوکت ایدل)

عطر بوکت آیدل، بهترین عطر زنانه از این مجموعه است که در سال ۲۰۱۰ تولید و به بازار عرضه شد. طراحی و ساخت این عطر زنانه توسط ژاک فلوری انجام شده است. بوکت آیدل با طبع گرم و تند در گروه بویایی چوبی شرقی قرار دارد. از ویژگی های خاص بوکت آیدل، استفاده از تعداد زیادی مواد چوبی در آن می باشد. به طوری که پراکندگی آن را به طرز قابل توجهی بالا برده است.
مشاهده : قیمت ادکلن کازاموراتی قرمز

عطر کازاموراتی قرمز اورجینال
تند شرقی رایحه‌ای گرم دارد که القا‌کننده شخصیتی کلاسیک در ایتالیا است.  جذابیت مقاومت‌ناپذیر در عطر بوکت ایدل کازاموراتی باعث افزایش محبوبیت این عطر ایتالیایی شده است. عطر کازاموراتی بوکت ایدل رایحه‌ای با پایه گرم و مخلوط شده با گیاهان تنباکو، مشک و وانیل دارد. بوکت آیدل هم‌چنان پس از گذشت بیش از یک دهه، مخاطبان خاص خود را دارد.

2-ادکلن کازاموراتی بنفش(کازاموراتی لاتوسکا)

برای طراحی کازاموراتی بنفش اصل شگفت‌انگیز از یک نمایش موزیکال اثر جاکومو پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی الهام گرفته شده است.  این ادوپرفیوم رایحه ملایم و شیرینی دارد.
زمانی که عطر کازاموراتی لاتوسکا را روی پوست خود اسپری کنید، در ابتدا رایحه نارنگی ماندارین و لیموترش به مشامتان می‌رسد. این رایحه پس از گذشت 10 الی 15 دقیقه از بین رفته و جای خود را به نت میانی با ترکیبی از عطر رز، برگ بنفشه و اکالیپتوس می‌دهد. در آخر نیز رایحه مشک، کهربا، نعناع هندی و وانیل هوش از سر شما و اطرافیانتان خواهد برد. ادکلن زرجف کازاموراتی لاتوسکا ادو پرفیوم ، حس هیجان، طراوت و شادابی را زنده می‌کند و انرژی مثبت را افزایش می‌دهد. مشاهده قیمت کازاموراتی بنفش اصل

3-کازاموراتی لیرا اصل

عطری شرقی و لوکس است که نام آن برگرفته از واحد پول ایتالیاست. ادکلن کازاموراتی لیرا یک عطر ساده اما با یک تاثیر بسیار بزرگ بوده که از ترکیب رمانتیک و مجللی برخوردار می باشد.

عطر زرجوف کازاموراتی لیرا یک ستاره با استعداد و یک محرک مرموز بوده که از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است. لیرا یک زن دلفریب است که با رایحه تازه کارامل و وانیل تقویت و توسط پرتقال خونی تسکین داده شده  خرید ادکلن کازاموراتی لیرا و توسط ادویه های نرم، عمیق تر می شود.

عطر کازاموراتی لیرا برخوردی از نت‌ های گرم و شیرین با میوه‌ های تازه آبدار و یاس مصری مخدر است که عطری عاشقانه و مجلل را تشکیل می‌ دهد.

4-ادکلن کازاموراتی مفیستو اصل

خرید عطر کازاموراتی زرجف مفیستو با رایحه‌ای فرش تا حدی شیرین، مرکباتی، پودری و چوبی را برای چهار فصل آقایون پیشنهاد می‌دهیم تا با استایل‌های کژوال و روزمره و در در مهمانی‌ها و محیط‌کار ست کم‌نظیری داشته باشند.
مهم‌ترین نت‌های آن شامل ترنج، گریپ فروت، لیمو ترش است. در نت‌های میانی اسطوخدوس، گل رز و گل زنبق استفاده شده است. همچنین نت‌های پایانی این عطر خنک مردانه را چوب صندل سفید، سدر، کهربا و ماسک تشکیل می‌دهند.

یکی از مهمترین و گرانترین نت‌هایی که در ادکلن کازاموراتی مفیستو اورجینال به کار رفته است رایحه زنبق می‌باشد که بسیار قیمت ادکلن مفیستو مردانه را خاص و پوشیدنی کرده است.

وقتی عطر کازاموراتی زرجف مفیستو اورجینال را اسپری کنید، متوجه می‌شوید رایحه‌ای نزدیک به کرید سیلور مانتین واتر دارد.

با شروع پر قدرت مرکباتی، آروماتیک و گلی روبرو می‌شوید. اما در نت‌های میانی فضای اولیه ملایم تر می‌شود و رایحه زنبفی و حس پودری عیان می‌شود که از آن لذت خواهید برد. در نت‌های پایانی هم یک فضای ماسکی، امبری و چوبی نمایان می‌شود.

5-عطر کازاموراتی زنانه صورتی


ادکلن کازاموراتی صورتی در بطری کلاسیک و صورتی رنگش که نشان از رایحه ی بهاری خود دارد ، بسیار مناسب برای فصول گرم سال و مصارف روزانه ی بانوان می باشد .

رایحه ی ادکلن زنانه کازاموراتی زرجف گران بالو تشکیل شده از عنبر ، وانیل ، گل یاس ، کارامل ، گل پیچ امین الدوله و یاسمن است .

رایحه ی عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرجوف گران بالو دارای پخش بوی قدرتمند و با ماندگاری بالاست .
قیمت ادکلن کازاموراتی صورتی
از بارزه های عطر ادکلن کازاموراتی گرن بالو ، متغیر بودن رایحه ی نت ها از گرم به سرد است که دائما در حال تحول است که از خلوص و حساسیت بالا شما را به شادی کودکانه در باغی پر از گل و میوه جاری خواهد ساخت .

عنصر اصلی و ارائه دهنده در این رایحه وانیل به حساب می آید .در مجموع عطر کازاموراتی زرجوف گران بالو زنانه یکی از خاص ترین تولیدات برند کازاموراتی زرژوف (زرجوف) می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.